PROJEKT B



Od września 2018r. realizujemy nowy projekt eTwinning ”Hi-tech English". Współpracujemy ze szkołami z Turcji, Hiszpanii, Grecji, Włoch, Serbii, Chorwacji i Ukrainy. W projekcie biorą udział uczniowie klas czwartych.


Projekt ma celu zwiększenie motywacji uczniów do nauki języka angielskiego poprzez komunikowanie się z uczniami z partnerskich szkół, wzrost kompetencji informatycznych, rozwój kreatywności i pracy zespołowej.

Powered by emaze
Mamy nadzieję, że nasz projekt będzie inspirował nauczycieli, a uczniom dawał radość.
Nauczycieli języka angielskiego zapraszamy do odwiedzenia strony facebookowej naszego projektu z mnóstwem narzędzi TIK do wykorzystania w pracy na lekcjach. https://www.facebook.com/hitechelt/
Ciekawe ćwiczenia dla uczniów klas 1-3 znajdziecie na stronie naszego tureckiego partnera: https://hitechenglish.weebly.com/



Oto netykieta, jaką wspólnie wypracowaliśmy dla potrzeb projektu.


10 września 2018 nauczyciele ze szkół partnerskich mieli swoje pierwsze spotkanie dotyczące organizacji projektu.


Prezentujemy szkoły naszych partnerów. Tak wygląda grecka szkoła.


Poznajemy kraj i miasto naszych greckich partnerów.


Grecy również przygotowali prezentację o naszej szkole i naszym mieście.



Tak siebie i swoje zainteresowania przedstawili nasi greccy przyjaciele.


A tu już o sobie opowiadają włoscy piątoklasiści.

Made with Padlet

Uczniowie z Hiszpanii posłużyli się komiksem, by zaprezentować swoje hobby.

Made with Padlet

Uczniowie klasy 4B przedstawiają się za pomocą awatarów. Kreowanie wizerunku i zabawa z Voki dostarczyła nam wiele radości.

Made with Padlet





Poznajemy nową aplikację i opisujemy swoje zainteresowania tworząc chmury wyrazowe. Ukraińcy przygotowali dla nas i o nas książeczkę, a my dla nich nagraliśmy video.

Made with Padlet

Prezentujemy swoje zainteresowania za pomocą aplikacji WordArt .
Made with Padlet




17 grudnia 2018 odbyło się nasze pierwsze spotkanie online z uczniami z Ukrainy.



Uczymy się piosenki, którą zaśpiewamy wspólnie z innymi uczestnikami projektu podczas kolejnego spotkania online.


20 marca 2019 odbyło się nasze drugie spotkanie online z uczniami z Ukrainy.





Piosenka w wykonaniu wszystkich uczestników projektu, każda zwrotka śpiewana przez innego partnera.


25 marca odbyło się kolejne spotkanie online, tym razem z uczniami z Turcji. Razem zaśpiewaliśmy naszą piosenkę.





27 marca piątoklasiści z 3 szkół wspólnie zaśpiewali piosenkę "Weather song for kids". Następnie Polscy i Greccy uczniowie zamienili ze sobą kilka zdań.




Pokazaliśmy naszym partnerom jak grać w naszą tradycyjną grę "Gąski, gąski do domu" i nauczyliśmy się od nich nowych zabaw. Najbardziej podobała się nam hiszpańska zabawa "Terra, mar, aire" oraz włoska "Quatro cantoni".

Poniżej włoska wersja naszej polskiej gry "Gąski, gąski do domu". Widać, że przypadła Włochom do gustu.


Wspólnie zredagowaliśmy książkę z opisami tradycyjnych gier każdego partnera. Wybranie gry, której nie znaliby nasi partnerzy nie było proste. Okazało się, że na gruncie dziecięcej kreatywności więcej nas łączy niż dzieli i w każdym kraju dzieci bawią się podobnie, z łatwością można znaleźć odpowiednik każdej popularnej gry.

W maju uczymy się o zwierzętach. Każdy z nauczycieli przygotowuje grę za pomocą LearningApps.