Projekt 'Hi-Tech English'
Od września 2018 do czerwca 2019 realizowaliśmy projekt eTwinning ”Hi-tech English". Współpracowaliśmy z siedmioma europejskimi szkołami. W projekcie brali udział uczniowie klas czwartych i piątych z Turcji, Hiszpanii, Grecji, Włoch, Serbii, Chorwacji i Ukrainy.
Projekt ma celu zwiększenie motywacji uczniów do nauki języka angielskiego poprzez komunikowanie się z uczniami z partnerskich szkół, wzrost kompetencji informatycznych, rozwój kreatywności i pracy zespołowej.
Mamy nadzieję, że nasz projekt będzie inspirował nauczycieli, a uczniom dawał radość.
Nauczycieli języka angielskiego zapraszamy do odwiedzenia strony facebookowej naszego projektu z mnóstwem narzędzi TIK do wykorzystania w pracy na lekcjach. https://www.facebook.com/hitechelt/
Ciekawe ćwiczenia dla uczniów klas 1-3 znajdziecie na stronie naszego tureckiego partnera: https://hitechenglish.weebly.com/
Prezentujemy szkoły naszych partnerów. Tak wygląda grecka szkoła.
Poznajemy kraj i miasto naszych greckich partnerów.
Grecy również przygotowali prezentację o naszej szkole i naszym mieście.
Tak siebie i swoje zainteresowania przedstawili nasi greccy przyjaciele.
A tu już o sobie opowiadają włoscy piątoklasiści.
Uczniowie z Hiszpanii posłużyli się komiksem, by zaprezentować swoje hobby.
Uczniowie klasy 4B przedstawiają się za pomocą awatarów. Kreowanie wizerunku i zabawa z Voki dostarczyła nam wiele radości.
Prezentujemy swoje zainteresowania za pomocą aplikacji WordArt .
25 marca odbyło się kolejne spotkanie online, tym razem z uczniami z Turcji. Razem zaśpiewaliśmy naszą piosenkę.
Poniżej włoska wersja naszej polskiej gry "Gąski, gąski do domu". Widać, że przypadła Włochom do gustu.
Wspólnie zredagowaliśmy książkę z opisami tradycyjnych gier każdego partnera. Wybranie gry, której nie znaliby nasi partnerzy nie było proste. Okazało się, że na gruncie dziecięcej kreatywności więcej nas łączy niż dzieli i w każdym kraju dzieci bawią się podobnie, z łatwością można znaleźć odpowiednik każdej popularnej gry.
W maju uczymy się o zwierzętach. Każdy z nauczycieli przygotowuje dla swoich uczniów gry za pomocą LearningApps.
Uczniowie z czterech krajów sprawdzili swoją wiedzę na temat zwierząt grając razem w Kahoota przygotowanego przez nauczycielkę z Turcji. LINK
Ostatnim zadaniem jest przygotowanie kart do naszego wspólnego domina dotyczącego państw i stolic wszystkich partnerów projektu. Wczoraj po przetestowaniu różnych czcionek stworzyliśmy kolorowe napisy, które zamieścimy w prezentacji.
Nasi przyjaciele z Hiszpanii zdążyli już w nie zagrać.
To już koniec naszej przygody z Hi-Tech English. Dziękujemy naszym partnerom za wspaniałą i owocną współpracę.
oraz zajął III miejsce w ogólnopolskim konkursie "Nasz projekt eTwinning 2020"
Na zdjęciu dumni ze swoich osiągnięć uczniowie byłej klasy 4b
Na zdjęciu dumni ze swoich osiągnięć uczniowie byłej klasy 4b
Mamy nadzieję, że nasz projekt będzie inspirował nauczycieli, a uczniom dawał radość.
Nauczycieli języka angielskiego zapraszamy do odwiedzenia strony facebookowej naszego projektu z mnóstwem narzędzi TIK do wykorzystania w pracy na lekcjach. https://www.facebook.com/hitechelt/
Ciekawe ćwiczenia dla uczniów klas 1-3 znajdziecie na stronie naszego tureckiego partnera: https://hitechenglish.weebly.com/
Oto netykieta, jaką wspólnie wypracowaliśmy dla potrzeb projektu.
10 września 2018 nauczyciele ze szkół partnerskich mieli swoje pierwsze spotkanie dotyczące organizacji projektu.
Prezentujemy szkoły naszych partnerów. Tak wygląda grecka szkoła.
Poznajemy kraj i miasto naszych greckich partnerów.
Grecy również przygotowali prezentację o naszej szkole i naszym mieście.
A tu już o sobie opowiadają włoscy piątoklasiści.
Uczniowie z Hiszpanii posłużyli się komiksem, by zaprezentować swoje hobby.
Uczniowie klasy 4B przedstawiają się za pomocą awatarów. Kreowanie wizerunku i zabawa z Voki dostarczyła nam wiele radości.
Poznajemy nową aplikację i opisujemy swoje zainteresowania tworząc chmury wyrazowe. Ukraińcy przygotowali dla nas i o nas książeczkę, a my dla nich nagraliśmy video.
Prezentujemy swoje zainteresowania za pomocą aplikacji WordArt .
17 grudnia 2018 odbyło się nasze pierwsze spotkanie online z uczniami z Ukrainy.
Piosenka w wykonaniu wszystkich uczestników projektu, każda zwrotka śpiewana przez innego partnera.
25 marca odbyło się kolejne spotkanie online, tym razem z uczniami z Turcji. Razem zaśpiewaliśmy naszą piosenkę.
27 marca piątoklasiści z 3 szkół wspólnie zaśpiewali piosenkę "Weather song for kids". Następnie Polscy i Greccy uczniowie zamienili ze sobą kilka zdań.
Pokazaliśmy naszym partnerom jak grać w naszą tradycyjną grę "Gąski, gąski do domu" i nauczyliśmy się od nich nowych zabaw. Najbardziej podobała się nam hiszpańska zabawa "Terra, mar, aire" oraz włoska "Quatro cantoni".
Wspólnie zredagowaliśmy książkę z opisami tradycyjnych gier każdego partnera. Wybranie gry, której nie znaliby nasi partnerzy nie było proste. Okazało się, że na gruncie dziecięcej kreatywności więcej nas łączy niż dzieli i w każdym kraju dzieci bawią się podobnie, z łatwością można znaleźć odpowiednik każdej popularnej gry.
Ostatnim zadaniem jest przygotowanie kart do naszego wspólnego domina dotyczącego państw i stolic wszystkich partnerów projektu. Wczoraj po przetestowaniu różnych czcionek stworzyliśmy kolorowe napisy, które zamieścimy w prezentacji.
Oto nasze wspólnie wykonane domino, efekt pracy wszystkich partnerów projektu. LINK
Potrafimy już wskazywać nasze kraje na mapie.
To już koniec naszej przygody z Hi-Tech English. Dziękujemy naszym partnerom za wspaniałą i owocną współpracę.